Facebook Reklama

Kokia nauda? Facebook.com – didžiausias socialinis tinklas, Pasaulyje turintis daugiau nei 1 milijardą naudotojų. Lietuvoje šiuo metu turi daugiau, nei 1 milijoną vartotojų. Todėl tokią vietą reklamos tikslais išnaudoti būtina. Tačiau ne viskas taip gražu, pavyzdžiui Facebook.com puslapių aktyvumas sudaro vos 6%(bendrovės Napkin Labs tyrimo rezultatai).  Tai reiškia, kad tik 6% iš esamų fanų nors karta pakomentavo puslapio įrašus ir paspaudė like. Kraupus skaičius puslapio savininkui. Tačiau tai nereiškia, kad likę 94% fanų yra neaktyvus, dar reikia nepamiršti tokių, kurie gana retai naudojasi Facebook, taip pat tokių, kuriems šiuo metu facebook puslapis nėra įdomus. O toliau reikia spręsti pačio facebook puslapio problemas – Gal ten turinys pateikiamas neįdomiai, gal apskritai turinys nepateikiamas? Facebook puslapis – tai puiki galimybė komunikuoti su savo gerbėjais ir nuolatinis komunikavimas – tai efektyvi facebook reklama, kurios metu įsimenamas prekinis ženklas, daroma teikiama įtaka fanams, kurie tampa dar ištikimesniais pirkėjais, progai pasitaikius rekomenduoja draugams.

Nėra apie ką rašyti facebook puslapyje? Nebūtina rašyti – į savo verslą pažvelk plačiąją prasme. Pavyzdžiui jei turi autoservisą Vilniuje ir paslaugomis apsistoji ties Vilniaus miestu, tai viskas gerai, bet tokiu atveju galbūt verta iškelti miestui aktualias problemas? Reikėtų į diskusijas įtraukti kuo daugiau miesto gyventoju, tokiu būdu reklama Facebook bus aktuali net ir tada, kai tiesiogiai nereklamuosite savo produktu, vien todėl, kad žmonės diskutuoja jūsų paskyroje. Facebook puslapio aktyvumą labai padidina nuolatiniai Totalizatoriai ar konkursai, kuriuose prizais galima paversti savo paslaugas ar prekes. Kitu atveju bent jau suteikti nuolaidą, o prekes ar paslaugas „atiduoti“ už savikainą. Tokių būdų reklamos kaštai nedidėja, o gaunama nauda didžiulė, tiek pačių „like“ didėjimas, tiek aktyvių vartotojų atsiradimas, tiek prekės ar paslaugų reklama, na ir galiausiai tiek pačio prekės ženklo reklama.

Pabaigai galima teikti, kad nebūtina tiesiogiai reklamos iš Facebook.com pirkti, yra galimybės ir kitais būdais įtraukti žmones į reklamos dalijimąsi ir skleidimą, tačiau tam reikia nuolatinių pastangų, darbo ir be abejo žinių.