Remarketingas

Remarketingas – Tai prarastų klientų bei lankytojų srauto susigrąžinimo priemonė. Dažnas žmogus apsilankęs jūsų svetainėje, kurioje prekiaujama įvairiomis prekėmis, dažnai antrą karta nebegrįžtą į jūsų svetainę. Kaip kam jūsų svetainė nepadarė įspūdžio ir tiesiog ją pamiršo. Kitam nepatiko jūsų prekių kokybė bei silpnas prekės ženklas. Siekdami susigrąžinti savo lankytojus bei klientus svetainės savininkai dažniausiai bando žmogų suvilioti svetainės pateikimu. Svarbus faktorius taip pat yra parduodamos prekių asortimentas ir kokybė. Gamintojas yra aktualūs veiksniai pirkėjui. Dažnai viską lemia kaina. Elementaru – žmogus tikrai grįš ten kur jam buvo viskas puiku ir to greitai nepamirš. Vienas iš būdų susigrąžinti lankytoją pas save tai – reklama. Tikslesnis tokios reklamos pavadinimas – remarketingas.
Didžiausias procentas žmonių tiesiog randą elektronines parduotuves reklamos dėka, tokia reklama dažniausiai pateikiama internete ir televizijoje.  Ji klientus pasiekia savo gundančiais pasiūlymais t.y nuolaidomis , naujomis prekėmis. Vieni užsiregistravę svetainėje gauna žinutes į savąjį el. paštą, kuris naudodamas rinkodarai elektroniniu paštu. Laiškuose dažniausiai būna dėstomi pasiūlymai, akcijos bei „paaiškina“ kodėl vertą pirkti iš mūsų. Tvirtina, kad jų prekės labai geros kokybės ir jei lyginti labai pigiai parduodamos. Net ir el. pašto rinkodaroje yra naudojamas Remarketingas, kuris didina sugrįžtančiu lankytojų bei klientų skaičių. Remarketingo komandos dažniausiai turi ilgą patirtį lankytojų srautų valdyme , atlieka visai kitokį darbą negu paprastų elektroninių parduotuvių darbuotojai.
Taip pat atsiranda vis nauji tikslai ir yra kuriama strategija su tikslu susigrąžinti lankytojus. Vienas svarbiausių bet kokios interneto svetainės kriterijų yra lankytojų į svetainę grįžtamumas. Daug kriterijų lemia lankytojų grįžimą ar negrįžimą. Kiekvienas elementas daro įtaką lankytojams – prekių atnaujinimas, pakeistas svetainės dizainas, patogi navigacija. Moderni svetainė vienas iš svarbių faktorių. Kalbant apie elektronines parduotuves daugumai žmonių produkto kainą būna prieinama, tačiau pristatymo kainos būna milžiniškos , todėl konkurenciją tarp parduotuvių didžiulė. Vieni praranda lankytojus , kiti susigrąžina ir laimi konkurencinę kovą. Remarketingo frazę galima apibūdinti kaip būdą didinti grįžtamų lankytojų srautą, ne tik Google Adwords pagalbą, o visą kompleksą veiksmų skatinant nuolatinių svetainės lankytojų lankymąsi.