Vieni mados prekių ženklai dėl vietos po mados elito saule kovoja daugybę metų, o kitiems žmonių širdis pavergti užtenka keleto metų. Štai, pavyzdžiui, prekės ženklo Antony Morato, sukurto tik 2007 metais, vos po septynerių metų – 2014 metais – pelnas siekė devyniasdešimt keturis milijonus eurų, o žinomumas sparčiai plito tarp viso pasaulio vyrų, mėgstančių stilių ir kokybę. 2011 metais, vos po ketverių metų nuo įkūrimo, šio prekės ženklo produkcija prekiavo net trys tūkstančiai pardavimo vietų penkiasdešimtyje pasaulio šalių!
Antony Morato – tai vienas iš sparčiausiai augančių vyriškos aprangos prekės ženklų pasaulyje per pastaruosius dvidešimt metų. Paslaptis – puikus kainos ir kokybės santykis ir ypač madingi drabužiai, avalynė bei aksesuarai.
Atsirado šis prekės ženklas kaip avalynės gamintojas, vėliau vyrams pasiūlė odinius aksesuarus, akinius nuo saulės, apatinį trikotažą ir paplūdimio aprangą. Tačiau šiandien Antony Morato gali aprengti bet kurį vyrą nuo galvos iki kojų, nes siūlo itin platų vyriškų drabužių asortimentą. Be kita ko, turi ir paauglių liniją.
Antony Morato išskirtinumas – kiekvienam sezonui sukuriamos skirtingos drabužių, avalynės ir aksesuarų linijos, patenkinančios bet kokio stiliaus vyro poreikius. Kiekvieną liniją sieja skirtingos temos ir įkvėpimo šaltiniai: vyrams siūloma kasdienė linija, dar vadinama Metropolio linija, sportinė linija, klasikinė linija. Visos jos skirtos vis kitiems poreikiams patenkinti, bet kelis poreikius patenkina visos – tai patogumas, stilius ir kokybė.
Taigi, vieno modelio, kaip užlipti ant mados Olimpo viršūnės – nėra, nes vieni į ją kopia daugybę metų, o kiti pakyla kosminiu greičiu ir vietos ten užleisti neketina. Tai sėkmės ir idėjos bei jos įgyvendinimo junginys.