Geriau siuntą siųsti tiesiogiai ar per tarpininką?

Ieškant sprendimų kaip pristatyti savo prekes klientams, tenka įvertinti daugelio rinkos žaidėjų pasiūlymus ir priimti nelengvus sprendimus, su kuo dirbti. Vienos kompanijos renkasi tai daryti naudojant nuosavą automobilių parką, tokiu būdu siekiant, kad tiksliai žinos kas ir kur yra vežama. Kitos dirba su siuntų tarnyba, kuri pasirūpina visais pervežimais, tereikia tik tinkamai paruošti prekes ir kurjeris jas nuveš nurodytu adresu ir įteiks klientui. Tiek vienas, tiek kitas būdas turi savo pliusų. Nuosavas parkas leidžia patiems planuotis maršrutus, reikalui esant galima perduoti vairuotojui papildomą informaciją arba patikslinti adresą, jei dėl kažkokios priežasties nepavyksta surasti to, kuris nurodytas važtaraštyje. Yra didesnė tikimybė, kad prekės bus pristatytos saugiai ir su klientu bus bendraujama mandagiai ir dėmesingai. Kurjeris savo ruožtu leidžia kiek lanksčiau valdyti savo logistiką. Jei užsakymų nėra daug, netenka siuntinėti pustuščius nuosavus automobilius. Tačiau kurjerių rinkoje yra ganėtinai daug ir būna sudėtinga išsirinkti geriausius, ypač kai skirtumai tokie nereikšmingi, o bendradarbiauti nori visi.

Tokiu atveju atsiranda dar viena alternatyva – tarpininkas, kuris apsiima sutvarkyti bendradarbiavimą su visomis geriausiomis rinkos siuntų tarnybomis ir pasiūlo galimybę vienoje vietoje turėti prieigą prie kelių skirtingų vežėjų. Iš esmės, tai didžiulis palengvinimas, siekiant optimizuoti savo pervežimų kaštus ir visada rinktis ne tik pagal kainą, bet ir pagal tai, kas vienam ar kitam pervežėjui sekasi geriausiai. Juk ne paslaptis, kad vieni gali būti ypač geri vežant didesnius kiekius krovinių, o kiti labiau specializuojasi į tarptautinius pervežimus. Taigi tarpininkas šioje vietoje padaro didžiąją dalį už jus ir leidžia išsirinkti tai kas būtų geriausia tiek jūsų įmonei, tiek jos klientams.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>