Reklama ir socialinės terpės platformos Apie socialinės žiniasklaidos tinklų evoliucija

Socialinės žiniasklaidos svetainėse vystosi, ne tik susitarimai su reklamos platformas leidžiančiomis bendrovėmis. Vartotojų interesų srauto atoslūgis, dėl to, kad žiniasklaidos svetainės yra sunkiai paruoštos konkuruoti su naujomis De Jour reklaminėmis platformomis. Spaudimą sukelia ir nesibaigiantis socialinių žiniasklaidos svetainių  bei jų reklaminių platformų plėtimasis, vartotojų pasirinkimo galia parodo, kad tos platformos atsidarė per anksti.

„Facebook“ byla:

Kaip viešos prekybos bendrovė „Facebook“ susiduria su trimis pagrindiniais spaudimo šaltiniais: Akcininkais,klientais ir reklamuotojais.  Šie trys principai lemia daugumos šios srities bendrovių sėkmę. Ką tokio išskirtinio dar „Facebook“ byla, kad nuo pat „Facebook“ paleidimo gaunamos pajamos buvo ir yra skiriamos reklaminei platformai remti. Facebook vartotojai yra facebook žiniasklaidos centras be jų nebūtu ir „Facebook“ žiniasklaidos platformos. O natūralumas „Facebook“ yra tas, kad facebook reklamos platforma tai daugiau nei paprasta ekosistema.

Paslaugos ar produkto rūšis kurį teikia bendrovė gali būti labiau susijusi su tos bendrovės sėkme nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Pavyzdžiui , nuo pradžių iki pirmųjų viešųjų akcijų (IPO), „General Motors“ paskelbė, kad daugiau nebekels reklamų į „Facebook“  platforma. Kitos didelės bendrovės nesekė „General Motors“ pavyzdžiu. „Coca-cola“ ir „Ford: yra ger pavyzdžiai bendrovių kurios paliko reklamas Facebook platformoje, nes žinojo, kad „Facebook“  platformoje esanti reklama ir toliau sėkmingai neš pelną.  Vertę suvokė „Coca-cola“, „Ford“ ir kitos bendrovės kurios ir toliau sėkmingai reklamavosi „Facebook“ platformoje joms atsivėrė daugiau galimybių, Facebook reklamų kanale.  Iš tiesų labai svarbu „Facebook“ fanų puslapio ekosistema, nes tai atveria naujus prekybos kelius. Šis efektas labiau aprašytas žemiau.

„Facebook“ fanų puslapio privalumai:

Kad reklamuotojams trūksta aiškumo/informacijos apie „Facebook“ reklaminė platformą tai neturėtų būti siurprizas. Yra daug judančių dalių kurios sudaro facebook reklaminę platformą: Bendravimas per „Facebook“  yra sudėtas iš trijų dalių elektroninio pašto (E-mail), momentinių žinučių(MP), nuotraukų dalyjimosi. Galimybė, dalytis naujienomis,šia kategorija gali naudotis „facebook“ vartotojai, taip pat galima žaisti žaidimus. Nuo to laiko kai „Facebook“ fanų pradėjo didėti išaugo ir nebuvo pamiršta prekyba. Atrodo toks šaunus dalykas, bet detales išsiaiškinsime veliau.

Reklamos: „Facebook“ Judančios reklamos pradžioje buvo pripažintos. Pagrindiniai rinkodaros ir reklamos, buvo greit užpildytos žiniasklaidos , nes visi norėjo migruoti į skaitmeninius reklamos, kanalus. Palaikyti ryšį su klientais yra labai svarbu šiame versle, nes rinkodaros ir reklamuotojai turi rasti kelius kur buvo jų klientai.  Rinkodarų ir reklamų perspektyvų keli kanalai „facebook“ varžovų, mano, kad „Facebook“ vartotojai savo noru pateikia informacija apie: save,šeimą,draugus,savo įsitikinimus,interesus ir mėgstamą veiklą. „Facebook“ galima vadinti aukšto lygio elektorinio pašto portalu.

Marketingo kanalai: Vienas iš marketingo kanalų priklauso „Facebook“ Bendradarbiams kuria bendradarbiauja su „Facebook“ ir turi prieiga prie pagrindinių duomenų. Kai reklamuojatės  „facebook“ markės platformose tai vartotojai gauna informacija prie jūsų asmeninės infromacijos. Tik pagrindinės programinės įrangos kompanijos ( pavyzdžiui MicroStrategy,Wisdom network) gali prisijungti prie maždaug 13 milijonų privačių facebook profilių. Vien tai priverčia vartotojus paskaityti ir pamastyti facebook registracijos sutikimo sitartį.